Service en kwaliteit

Het leveren van de best mogelijke kwaliteit van voetzorg en de persoonlijke aandacht staan bij Happy Feet Podotherapie bovenaan. Onder deze kwaliteit van voetzorg wordt verstaan:

  • Geen wachtlijsten
  • Streven naar een vaste behandelaar
  • Goede bereikbaarheid, zowel telefonisch, via de e-mail als de verschillende locaties in en rondom Rotterdam
  • De nieuwste technieken, de zolen worden aangemeten met een 3D-scanner. De zolen uit deze aanmeettechniek leveren meer comfort en minder zool irritatie. Er zal individueel gekeken worden welk materiaal voor de zool het best past bij de klacht en de wensen van de patiënt.
  • Podotherapeuten die actief nascholingen volgen en op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen binnen de voetzorg.
  • Streven naar optimale behandelresultaten.
  • Actief contact met andere (para)medici.
  • Behandelresultaten worden altijd teruggekoppeld aan de huisarts.
  • Actieve casusbespreking binnen het team van Happy Feet Podotherapie.


Klachtenprocedure

Bent u niet tevreden? Vertel het ons!

Wij hopen van harte dat u tevreden bent met de behandeling of het verkregen hulpmiddel, indien dit niet het geval is horen wij graag van u.
Een klacht indienen kan telefonisch of via het contactformulier op deze website. U krijgt van ons het klachtenformulier toegestuurd met de bijbehorende procedure.
Wij streven naar een afhandeling binnen 2 weken.